LINDA STUHAUG - LIDENSKAP FOR SUNN MAT OG TRENING

Sukkerfri ostekake med bringebær & kvit sjokolade


Hei, og god Fredag!

Før Desember måned kommer og juleoppskriftene kjem på rad og rekke, så må eg dele oppskrift på ei frisk, søt og veldig god ostekake med smak av bringebær og kvit sjokolade. Den er uten sukker og gluten, proteinrik og mager - så denne passer like godt til kvardag som helg!

Noken kjenner kanskje igjen bildene, for det er ei av dei første kakene eg posta oppskrift på når eg starta opp bloggen i fjor. Eg lagde den på nytt for ei stund sida og gjorde en del endringer i oppskrifa, og no blei den hakket bedre.

Med crunchy, kvit sjokoladebunn og friskt bringebærfyll blir det en kanongod kombinasjon på både smak og konsistens -  



Kvit sjokoladebunn
♦ 1,5 dl havregryn, glutenfri for 100% glutenfri kake
♦ 1 dl mandler, grovt hakkede
♦ 80 g sukkerfri, kvit sjokolade
♦ 1 ss cocosa, evt. smør

Du trenger en rund for, 18 cm i diameter med bakepapir i bunnen. Rist havregryn og mandler i tørr panne, pass på at det ikkje svir seg. Smelt sjokoladen og cocosa i mikrobølgeovnen eller i en bolle over vannbad, og tilsett i havregrynblandinga. Trykk blandinga ut i den runde formen, gjerne ved hjelp av en slikkepott så den er kompakt og godt ut til sidene. Sett kaldt til den har stivna.

Eg bruker  kvit sjokolade i merket Cavalier, kjøpt på helsekost. Du får med crisp eller kvit sjokolade m/bringebær - sistenevnte er favoritten i denne oppskrifta!


Lenkene i innlegget er sponsa. 

Bringebærcoulis
♦ 3 dl vatn
♦ 60 gram sukrin+, evt. 120 g sukrinmelis m/stevia
♦ 500 gram fryste bringebær

Kok opp vatn og søtning til en sukkerlake. Tilsett dypfryste bringebær og la dei bli møre i den varme sukkerlaken medan du rører underveis. Mos med stavmikser til en jevn og fyldig bringebærsaus.TIPS: bruk gjerne bjørnebær eller jordbær for ny vri!

Ostefyll med smak av bringebær
150 g mager kesam/gresk  yoghurt
♦100 g philadelphia light
3,5 dl bringebærcoulis 
♦ 1/2 dl vatn
♦ 6 plater gelatin

Bløtlegg gelatinplatene i kaldt vatn ca. 5 minutter, bland sammen resten av ingrediensane i en bolle for seg. Smelt gelatinplatene i 1/2 dl kokande vatn vend blandingane godt sammen. Smak til om du kanskje ønsker den søtere eller friskere med meir bringebærcoulis. Hell over den stivna bunnen og sett kaldt minimum 5 timer i kjøleskap. Den holder seg godt og kan stå i dagesvis i kjøleskap!

Du får en del bringebærcoulis  til overs som er kanongod som tilbehør til kaka, så det anbefalast ♥



Til helgekosen kanskje?

Ha en fin Fredagskveld og god helg!



#lindastuhaug #sukkerfri #glutenfri #ostekake #sukkerfriostekake #ostekakemedbringebær #bringebær #bringebæroppskrift #utensukker #mat #oppskrift #suntsøtt #sukrin #bakemedsukrin #utengluten #hvitsjokoladeostekake #sunnkake #sunnmatblogg #matinspirasjon

Sukkerfri, enkel sjokoladefudge


God Torsdag alle!
 
 Vi er nokon sjokomaner heile gjengen har eg fått inntrykk av, så dagens oppskrift trur og håper eg slår godt an hos fleire! Sukkerfri sjokoladefudge som er så rask og enkel å lage at det nesten blir for dumt å ikkje prøve seg - samtidig trenger den ikkje for mange ingreidenser. Oppskrift har eg delt tidligere, men den var litt annleis Eg har droppa en ingreidiens, laga en litt anna variant og tatt nye bilder - derfor må eg nesten berre poste den på nytt!

Oppskrifta mi på sukkerfri vaniljefudge er ein av mine mest populære, det er denne eg har tatt utgangpunkt i og laga i ekte sjokoladestil -  



Sukkerfri sjokoladefudge
♦ 2 dl vikingmelk (hermetisk)
♦ 40 g sukrin gold
♦ 10 g ekte smør, evt. cocosa
♦ 20 g sukkerfri, mørk sjokolade, eks. denne
♦ En klype salt

Ha vikingmelk, sukrin gold og smør i en stor bolle som tåler sterk varme. Sett i mikroen og la blandinga koke inn til en tjukk, karamellfarga masse. Rør litt underveis og følg med mot slutten så den ikkje svir seg, men likevell får nok tid. Min stod i ca. 10 minutter, men vil variere veldig. Du kan også koke massen i en kjele - bruk middels varme og rør innimellom, dette tar litt lengre tid.

Bland straks inn en klype salt og sukkerfri, mørk sjokolade. Vend godt så alt smelta sammen. Hell massen over i silikonformer og la den avkjøle seg i frysaren, dette tar rundt 1-2 timer. Vend sjokoladefudgen forsiktig ut og oppbevar i kjøleskap - dei kan også stå vekesvis i fryseren, men tin dei litt før servering. Lenkene i innlegget er sponsa.



Tips for variasjon:
 Ha hakkede nøtter, kjerner eller sjokoladebiter i formen før du vender massen over. Det er kjempegodt med blant anna cashewnøtt-sjokoladefudge! Personlig synes eg desse er bedre med salte nøtter for både smak og crunch. 

Når det gjelder ingrediensbytting så kan du bruke fløyte framfor vikingmelk. Eg har laga dei med kokosmelk før og smak og konsistens blir noko anna, så anbefaler vikingmelk/fløyte. 



Eg fikk totalt 12 store, firkanta sjokoladefudge av oppskrifta - men vil variere litt etter kva former du bruker og om du tilsetter noko ekstra. 


Perfekt konsistens - akkurat som ekte fudge ♥


Som kvardagsgodt til kaffien, sunnere helgekos eller julesnop når den tid kommer.
Supre når søtsuget plutselig melder seg!



#sukkerfri #sukkerfrisjokoladefudge #sjokoladefudge #vikingmelkfudge #lindastuhaug #suntsøtt #suntsnop #sukkerfrisnop #sukkerfrisjokolade #glutenfri #sukrin #sukringold #oppskrift #mat #konfekt #sunnkonfekt #diabetesvennlig #xlife #sukkerfrijulesnop #sunnjulesnop

Gratinert kyllingform


Halvveis til helg igjen allerede! 
Ikkje minst er vi over halvveis i November og juletider nærmer seg med stormskritt. Eg skal innrømme at eg virkelig har tjuvstarta julebaksten og starter å dele oppskrifter på sukkerfri julegodt så snart vi er inn i Desember måned. Her vil det vere noko for einkvar smak og ein kvar sitt behov, der alle oppskriftene også vil vere glutenfri og fleire melkefri. Håper mange får glede av dei! 

Psssttt.... når vi er inne på julesnoperier, fortell meg gjerne i kommentarfeltet om du har spesielle ønsker til kva som skal sunnifiserast. Kanskje du har en favorittjulekake du vil ha i en sukkerfri versjon? Det er naturligvis begrensinger på kva eg har tid til, men eg skal få laga så masse som mulig :) 

Men over til dagens innlegg og oppskrift - nemlig gratinert kyllingform!
 Etter noken minutter med forberedelse lager denne middagen seg sjølv i ovnen. Sunne, raske, enkle og likevell smakfulle middager er tipp topp i en hektisk kvardag, og denne kan enkelt varieres og justeres om det er to eller ti som skal spise! 

 Gratinert kyllingform, 4 porsjoner
Grønnsaker etter ønske 
Kyllingkjøttdeig eller kyllingfilet, ca. 600-700 g 
Krydder
Ost 

 ♦ Kutt masse grønnsaker i passelige biter og legg i en ildfast form. Her er det berre å bruke det man liker og har tilgjengelig - eg brukte denne gangen løk, rødløk, kålrabi, brokkoli, blomkål og paprika. 

 ♦ Bre over kyllingkjøttdeig eller biter av kyllingfilet, krydre litt på toppen. Kva med grovkverna pepper, chilli og kvitløk?

♦ Steik midt i ovnen til kjøttet er gjennomstekt, dette tar rundt 20 minutter, men vil variere.

♦ Ta formen ut av ovnen, ha over ost og gratiner vidare til osten er smelta og gyllen.  


Server straks med det tilbehøret du ønsker! Gratengen er knallgod med en liiiten dæsj sweet chilli sauce og kesam. Eg lagde også ris til resten av familien og det slår alltid godt an. 



Siden eg ikkje liker ris tok eg ut en søtpotet scones fra fryseren som eg tinte i brødristeren. Oppskrift finner du her - desse er perfekt å fryse og ta opp når det passer!



Tips/alternativer
♦ Bytt gjerne kylingfilet/kyllingkjøttdeig med andre proteinkilder. Eg har laga den i mange varianter, blant anna med karbonadeig, biffstrimler, svinestrimler, laks, torsk og kikerter. 
♦ Topp gjerne heile gratengen med nøtter eller pinjekjerner for god crunch.
♦ Smak til gresk matyoghurt eller creme fraiche med gode krydder og hell over grønnsakene som en saus for å kreme gratengen. Kva med kvitløkssaus? Karrisaus? Spicy saus med red curry paste og chilli? Bruk fantasien!



God Onsdag og god middag :-) 



#middag #middagstips #sunnograskmiddag #hverdagsmiddag #sunnmat #mat #oppskrift #lindastuhaug #kyllingform #kyllinggrateng #glutenfri #sunnmatblogg #suntoggodt #grønnsaker #kyllingfilet #kyllingkjøttdeig #kyllingfiletoppskrift 

Havrekjeks med gresskar & fjelltur

 
Hei!

Sjølv om hovedsesongen for gresskar kanskje er over, så er det faktisk gresskar i butikkane enda. I tillegg kan jo man i utgangspunktet bake med gresskar året rundt, da gresskarmos kan fåes på hermetisk boks. Eg har bestilt meg heim fra iherb til en billig penge og du finner den her. Lurer du på kva iherb er? Eg har tidligere laga en stor iherb guide der du får all informasjon du trenger i tillegg til mange produktanbefalinger!

Så, sjølv om desse kjeksene blei laga for mange veker siden med min heimelaga gresskarmos, så må eg berre dele oppskrifta. For det er så godt å bake med gresskar og eg håper fristelsen faller for fleire! I dag er det gresskarkjeks laga på to måter som skal deles, uten sukker, gluten og melk ved melefri sjokolade - 



Gresskarkjeks, 8 stk
♦ 4-5 ss gresskarmos
♦ 50 g havregryn
♦ 1 ss sukrin gold
♦ Litt kanel
♦ Sukkerfri sjokoladebiter og/eller maldonsalt

Bland sammen gresskarmos, havregryn, sukrin gold og kanel. Fordel til klatter på bakepapirkledd langpanne og trykk dei litt flate. Som topping hadde eg sjokoladebiter på halvparten og maldonsalt på halvparten. Steik på 180 grader i 15-20 minutter, til kantene begynner å bli gyllenbrune. Avkjøl på rist og oppbevar i kjøleskap. 
.



Eg trudde faktisk at varianten med sjokoladebiter skulle vere best, men denne gangen synes eg faktisk at maldonsalte gresskarkjeks var det aller beste. Kombinasjonen var knallgod!



Liker du ikkje smaken av gresskar eller ikkje har det tilgjengelig, kan du lage søtpotetmos og bruke det istedenfor. Det blir jo igjen en ny og spennande smaksopplevelse! Så kan du naturligvis bruke oppskrifta og piffe den opp på ulike måter med forskjellig topping, som nøtter, rosiner, tørka frukt, gojibær eller lignende :) 



Ellers idag har eg hatt "heimekontor" med pause midt på dagen der eg fikk tatt ein fjelltur med en kompis i
det nydelige høstværet. 2 timer i frisk luft gjer godt for kropp og sjel!



2XU jakke i fresh farge her - lett, fleksibel, vindtett og slipper i tillegg ut fukt, knall til fjelltur og joggetur utendørs. 
2XU kompresjonstights med høgt og bredt liv her - ny favoritt tights, passer til både styrketrening og turer ute!
Kari traa panneband her // har i tillegg på meg høg halsvarmer du finner her. 
Hansker/votter fra craft her -
vindtette med touchscreen materiale på fingrene 
Lenkene i innlegget er sponsa.







Håper alle dere har hatt en strålande Tirsdag! Heimekontoret fortsetter før ei styrkeøkt står for tur ♥

Nyt kvelden!





#lindastuhaug #matblogg #sunnmat #gresskar #oppskriftgresskar #gresskarkjeks #sukkerfri #glutenfri #melkefri #iherb #iherbtips #utensukker #mat #oppskrift #suntoggodt #sunnmatblogg #dessert #havrekjeks #sukkerfrihavrekjeks #2xu #xlife  

Sunne arme riddere!


Hei alle sammen!

Mandag og ny veke, som vanlig blir det delt kjøttfri mattips. Arme riddere er i utgangspunktet en tradisjonell dessert beståande av loffskiver dyppa i en blanding av egg, melk, sukker og kanel. Loffskivene steikast gyllenbrune i panne og serverast med sytetøy. Dette er jo knallgodt og veldig enkelt å lage i en sunn, næringsrik versjon som kan spises som eit eget måltid, og det er nettopp dette som er dagens vegetarrett!

Arme ridderene blei idag spist som lunsj, men det passer jo i bunn og grunn til både frukost, middag og kveldsmat også. Heilt topp at det er så raskt og enkelt å lage - 



Arme riddere, 1 porsjon
♦ 2-3 skiver
♦ 1 egg
♦ 0,5 dl valgfri melk, eg brukte mandelmelk
♦ 1 ss sukrin gold
♦ Eit dryss kanel og evt. kardemomme

Pisk sammen egg, melk, sukrin gold og krydder. Vend skivene ned i eggeblandinga til dei er heilt gjennomblaute, steik på middels varme i ei panne med litt smør eller cocosa til dei er gylne. Server straks med ønska tilbehør!

Du kan bruke dei skivene du foretrekker, eg hadde store scones med denne grove lavkarbobrødmiksen til funksjonellmat i fryseren som eg tinte opp litt, delte i to og brukte. Denne miksen er fri for gluten, melk og gjær - ikkje minst en stor favoritt på smak!



Sammen med cottage cheese, sukkerfritt jordbærsyltetøy og friske bær var virkelig måltidet komplett ♥ Mektig, mettande, sunt og utrulig godt!



Dette skal garantert lagast fleire ganger, at det er så lenge sida sist gang eg prøvde dette skjønner eg ikkje! 
Man kan jo variere etter smak&behag både på sjølve arme ridderene og tilbehøret, her er noken fleire varianter eg gleder meg til å prøve ...

... honning og sukkerfri, brente mandler
... kvitost og aprikossyøtetøy
... brunost og syltetøy
... sukkerfri nugatti og bananbiter
♥ 



Så til Mandagstips og dagstilbud for dere fra x-life (innlegget inneholder annonselenker)



Shopper du kle fra Kari Traa til over 500 kr,- kan du legge ved headband gratis til verdi 269 kr,- ved å bruke rabattkoden headband! Da får du også gratis frakt og har 365 dager åpent kjøp, dette gjelder også om det er julegavrehandel :-) Gjelder KUN idag - sjå det store utvalget HER!


Sjølv har eg brukt Kari Traa sine ullkleder i snart 2 år. Her seint i vår med blå overdel du kan finne her! Bilde er tatt på fjellet der vi har hytte - som du ser rett nedenfor oss - med både skog, turområder og vatn som nærmaste nabo. Idyllisk sommer som vinter!


God Mandag, godtfolk!



#sukkerfri #glutenfri #melkefri #kjøttfri #kjøttfrimandag #vegetar #armeriddere #sunnearmeriddere #brødmiks #funksjonellmat #utengluten #utenmelk #xlife #suntoggodt #sunnmat #matinspirasjon #matblogger #sunnmatblogg #oppskrift #sunt 

Les eldre innlegg ↓

Profilbilde
Hei!

Mitt navn er Linda Marie Stuhaug og eg er 20 år gammel. Eg har en brennande lidenskap for sunn livsstil om eg ønsker å spre her på bloggen: helse, kosthold, trening og matglede. Du finner tips og oppskrifter til sunne alternativ til både frukost, lunsj, middag, kveldsmat, bakst, kaker, desserter, tilbehør, konfekter, drikker med meir.

Eg har tidligere gått to år på kokk- og servitørlinja, men valgte å gå vidare innan helse framfor kokkeyrket. Eg er utdanna Personleg Trenar og starter på ernæringsstudie høsten 2015.

Håper du finner oppskrifter som frister!

+ Venneforespørsel
+ Kontakt

Matprat




Matbloggtoppen
Matbloggsentralent

Design og koding av Silje Lien
hits